Open huis

Gisteren ook speciaal op het dak van de Gentse Openbare Bibliotheek gekropen. Aan het Zuid (Woodrow Wilsonplein) stond er een groot decor dat een huis moest voorstellen. Het cultureel centrum Vooruit organiseert het T:mefestival en in het huis waren er dansvoorstellingen. Ik wou een specialer uitzicht van het hele gebeuren dus ik ben aan de pr-dienst van de bib gaan vragen of ik op het dak mocht. Alleen spijtig van de vlaggenmasten en het stukje gebouw linksbovenaan.

Yesterday, I also climbed on the roof of the Ghent Library. At the Zuid (Woodrow Wilson square) there was a big stage setting that symbolised a house. The cultural centre Vooruit organizes the T:mefestival and there were dance performances in the house. I wanted a more spectacular view of the whole thing, so I asked the pr service of the library whether I could go on the roof. Too bad about the flag poles and the piece of builing left at the top.

openhuis.gif

2 Reacties

  1. Het is heel moeilijk om interessant overzichtsfoto’s te maken. Deze vind ik best wel nog ok. Mooie detail rechtsboven in beeld!

    april 30, 2007 om 2:03 am

  2. Ik bedoel linksboven natuurlijk. Het wordt tijd dat ik ga slapen.🙂

    april 30, 2007 om 2:05 am

Geef een reactie

