D-day

tegenlicht.gif

Jullie hebben lang genoeg gewacht op mijn geheimzinnig gedoe. Artur en Tim Freh hadden al heel snel door waarover het ging: vandaag brengt Michiel Hendryckx zijn boek “Het mooiste licht is tegenlicht” uit. Ik wou eerst wat foto’s van het boek tonen, maar hier lag het vandaag nog niet in de boekhandel. Een andere oplossing dus. Gisterenavond legde hij zelf uit wat er in zijn boek te zien is. Het interview kan je lezen op: https://sart68.wordpress.com/artikels/

edit: Bart had het dus ook geraden.

3 Reacties

  1. Tim Freh? who’s he?
    ikke had het geraden ja!!
    ere wie ere toekomt!!!
    Ha! Mij miskennen. ’t is proper😉

    mei 12, 2007 om 10:09 am

  2. Ik heb met veel plezier je artikel gelezen.

    Heb je het boek al ?

    mei 14, 2007 om 11:54 pm

  3. sart68

    Sinds gisteren heb ik het eindelijk in mijn bezit. Er staan echt prachtige foto’s en leuke verhalen in.

    mei 15, 2007 om 10:03 am

Geef een reactie

