Brussels

Eentje uit de oude doos…
Ik doe niets liever dan eens een dagje naar Brussel te gaan en er gewoon rond te zwerven met mijn fototoestel. Je zou ervan versteld staan wat je allemaal tegenkomt. Sommige wijken in Brussel geven mij het gevoel dat ik op reis ben. Je ziet altijd nieuwe dingen, ontmoet leuke mensen en voor je het weet is de dag om.
Ik snak naar een dagje Brussel maar veel verder dan de Europese wijk kom ik dezer dagen niet. En daar haal ik dan nog pen en papier boven om te interviewen en niet mijn fototoestel om foto’s te maken.
Het wordt tijd dat mijn afstudeerproject af is.

An old one…
I love to go to Brussels for one day and to wander around with my camera. You would be amazed of what crosses your path. You really have the feeling you are a traveller in some districts. You see new things, you meet nice people and before you know the day is gone.
I long for a day in Brussels but these days I only get to the European district. And there, I get my pen and paper to do interviews and I don’t take photos.
Time to finish my graduation paper.

bxl.gif

Eén reactie

  1. De leopoldswijk is echt de moeite. Vooral het contrast tussen de oude gebouwen en het moderne europaparlement…

    mei 12, 2007 om 7:44 pm

Geef een reactie

