Vanessa

Gisteren hadden we deadline-oefening: Begin om 8.30u. en zorg dat er om 18.00u. een krant ligt die gelay-out is en die actueel nieuws bevat.
Het artikel dat ik een paar dagen geleden schreef, kwam op de cultuurpagina en voor de rest nam ik de taak van fotoredactie op mij (wat hadden jullie nu gedacht?)
Ik zorgde ervoor dat er op elke pagina ten minste 3 foto’s stonden. Met de foto’s van mijn collega’s, Belgafoto’s en mijn eigen beelden moest ik het doen.
Ook Vanessa moest op de foto om bij de column te plaatsen. Snel even naar buiten in de wind en de regen, klik en terug binnen. Ik vind hem zelf nog redelijk goed gelukt, al had ik er misschien meer tijd aan besteed, moest het niet zo’n slecht weer geweest zijn. Maar de echte reden waarom ik hem hier plaats, is omdat Michael hem zo mooi vond…

Yesterday we had a deadline task: start at 8.30 AM and make sure you have a newspaper at 6.00 PM that is fully lay-outed and that contains news.
The article that I wrote a few days ago, was published at the culture page and the rest of the day I was a picture editor (of course!)
My job was to put at least 3 pics on every page. I worked with pics from my colleagues, Belga pics and my own images.
I also had to photograph Vanessa for the column. We went out quickly because it rained and the wind blew hard. Click and back in. I think it worked out pretty well, although I would have spent more time to make it if it wasn’t that kind of weather. But the real reason why I put it here, is because Michael liked it so much…

vanessa.gif

Geef een reactie

