Lowepro Compurover AW

compurover_aw_left_equip_l.jpg

Ik heb deze fotorugzak een paar maanden geleden gekocht om ook mijn laptop te kunnen meenemen. Na een keer of drie belandde hij in de kast want veel gebruikte ik hem eigenlijk niet. Zonde en daarom verkoop ik hem. Meer info kan je vinden op Lowepro Compurover AW. Wie doet een bod?

I bought this photo bag a few months ago so I could take along my laptop. I used it a few times and then it ended in my locker because I didn’t use it. A waiste so I sell it. More info at Lowepro Compurover AW. Who bids?

4 Reacties

  1. Ik heb misschien wel interesse. Past er een 70-200 2.8 in? Kun je me een mail sturen? En wanneer heb je hem aangeschaft? (2007?)

    mei 22, 2007 om 2:34 pm

  2. Ik ben er wel in geinteresseerd en bied EUR 140 euro, vermits in goede staat en makkelijk te verkrijgen.
    Graag bericht.

    juni 1, 2007 om 8:01 pm

  3. Ate Kosters

    Hallo, is hij al verkocht ?

    juli 20, 2007 om 2:37 am

  4. Vandaag heb ik er zo een gekocht (toevallig) in Hasselt. De fototas die ik nu gebruikte was een beetje te onbetrouwbaar😉 .

    juli 20, 2007 om 11:40 pm

Geef een reactie

