Berlijn

Gisteren mijn eindwerk ingediend. Het is een interviewreeks geworden over fotomanipulatie in de persfotografie. Schrijven over onderwerpen die je interesseren is leuk, maar te veel van het goede is nooit goed. Ik ben blij dat het af is.
Morgen vertrek ik voor een weekje naar Berlijn om reportages te maken. Het zal hard werken zijn om alles goed te doen wat we willen doen, maar ik ga tussendoor ook de kans grijpen om wat foto’s van de stad te nemen. De architectuur zou er fantastisch zijn. Iemand tips over wat ik echt moet zien? Foto’s volgen natuurlijk volgende week.

4 Reacties

  1. ” Iemand tips over wat ik echt moet zien? ”

    Je moet enkel het beslissende moment zien. Al de rest is zever.
    😉 Ben benieuwd naar je foto’s.

    Succes.

    juni 3, 2007 om 1:15 am

  2. Wel een rare opmerking van Artur. Daarbij ook deels kwetsend voor mensen zoals ik die andere (fantastische) onderwerpen en stijlen fotograferen.

    Neem in Berlijn vooral eens een bezoek aan Kreuzberg. Dat is een (buiten)wijk waar veel buitenlanders wonen. Wel uitkijken met je camera, want ik denk niet dat ze het daar zo met fotografen hebben…

    juni 4, 2007 om 1:47 pm

  3. ‘twas maar om te zeveren hoor Tim.😉

    juni 4, 2007 om 8:26 pm

  4. Daan paget

    JA KLOPT ZEKERWETEN MISSCHIEN DE FERNTURM

    juni 3, 2008 om 3:29 pm

Geef een reactie

