Team William

Reclame: Team William. Mijn neef doet iets achter de toetsen in die band, maar vraag me niet wat. Die gasten zijn begot 3 maanden bezig en winnen elke wedstrijd waaraan ze meedoen. Straf! Energieke indiepop met catchy riffs, melodieuze zanglijnen en onweerstaanbare synthriedels, omschrijft het programmaboekje van de Gentse Feesten hen. Het wordt tijd dat ik eens wat foto’s van die gasten ga nemen. Op 20 juli treden ze om 22 u. op in de Kinky Star Club. Als ik niet te laat moet werken, ga ik zeker eens kijken. Shalalala!
Meer info: http://www.myspace.com/teamwilliam

Promo: Team William. My cousin does keyboards in that band but don’t ask me what he’s doing. Those guys play for 3 months now and they wins every contest. Respect! Energetic indiepop with catchy riffs, melodious singing and irrestible synths, that’s how the booklet of the Gentse Feesten describes them. Time to take some pics of those guys. At July 20th they perform at 22 PM in the Kinky Star Club. I’m going to take a peek, if I don’t have to work that late. Shalalala!
More info: http://www.myspace.com/teamwilliam

Eén reactie

  1. team Willams doet mij erg denken aan The Rentals ! ik vind het bij deze dus super !!! benieuwd naar meer, op naar die my space dus.

    juni 26, 2007 om 1:28 pm

Geef een reactie

