Werk

jour.gif

Zaterdag mag ik (hopelijk) mijn diploma gaan halen en dan ben ik student zijn af. PBA Journalistiek staat er dan op dat papiertje. Dat wil zeggen dat ik nieuws kan zoeken en er ook over kan schrijven. Ook vettige roddels, persberichten, copywriting, fotografie en grafisch ontwerp behoren tot mijn kunnen.
Het betekent dus ook dat ik centjes moet beginnen verdienen en dat ik dus keihard op zoek ben om mijn dagen ergens nuttig te vullen.
Iemand een jonge maar toch al wat ervaren kracht nodig die al veel kan en nog veel wil leren?

Saturday I (probably) graduate and then my days as a student are gone. I’ll be a PBA Journalism then. It means I can search and write news. I can also write about gossip, can write press messages, can do copywriting, photography and graphic design.
It also means I have to start to earn my money, so I’m looking for something to fill my days in a useful way.
Someone who needs a young but rather experienced employee who already knows a lot but still wants to learn?

Eén reactie

  1. we still need volunteers to cover the gentse feesten in all its aspects🙂 no rewards, exceptionally a free ticket or frontstagepass

    juni 29, 2007 om 9:37 am

Geef een reactie

