Books

Deze week naar de Fnac geweest met de cadeaubons die ik van de Arteveldehogeschool kreeg als prijs voor “Journalist met open blik”.
De buit:

wpp07.jpg
Het jaarboek van World Press Photo.
Begint na 4 jaar een vaste waarde te worden in mijn boekenkast.

513jgpzevl_aa240_.jpg
Het beste werk van Robert Doisneau.
Na een tip van Artur.

cover_mi_contemp_graphic_design_0708131154_id_27071.jpg
Contemporary Graphic Design van Taschen.
Aangekondigd op verschillende sites over graphic design en de moeite waard als inspiratiebron.

Bedankt Artevelde!

5 Reacties

  1. Ann

    Die foto van Robert Doisneau op de cover wordt gebruikt in de film ‘Singles’, als ik me niet vergis. Een van mijn favoriete films met een onweerstaanbare Bridget Fonda!

    Btw, studeerde je nu af aan de Arteveldehogeschool?

    augustus 31, 2007 om 12:22 am

  2. sart68

    Yep, ik ben nu officieel PBA in de journalistiek. Klinkt heel chic en het wil gewoon zeggen dat ik journalist ben. Nu nog die felbegeerde perskaart te pakken krijgen.

    augustus 31, 2007 om 12:27 am

  3. Fnac bonnen zijn blijkbaar heel populair. De enigste keer dat ik met Artur ging fotograferen, ging hij ook bij de fnac bonnen inwisselen…

    augustus 31, 2007 om 5:39 pm

  4. Voorlopig zit je weer goed in het lees- en kijkwerk.
    Veel plezier ermee en proficiat.

    augustus 31, 2007 om 9:48 pm

  5. Goeie keuze!

    september 3, 2007 om 3:53 pm

Geef een reactie

