Nieuw

nikon_dx_nikkor_18-70mm_nikkor_lens.jpg
Vorig jaar vernielde een iets te enthousiaste punker mijn 18-70mm standaardlens op een klein festivalletje.Sindsdien red ik me met een 35-80mm reserve maar dat is toch ook niet alles. Af en toe leen ik de Nikkor 18-70mm DX-lens van mijn vader, als ik wat sterker uit de hoek moet komen. Ik was al heel lang heel tevreden van die lens, dus heb ik ze mij nu ook aangeschaft. In de loop van de komende dagen eens uittesten…

Last year a hapy punker destroyed my basic 18-70mm lens at a small festival. Since then I try to manage with a 35-80mm back-up but it’s not really my cup of tea. Sometimes, I borrow the Nikkor 18-70mm DX-lens of my father, when I have to perform better. I was already a long time pleased about that lens, so I decided to buy it myself. I’ll try it out, one of these days…

7 Reacties

  1. Ik mis al lange tijd een “standaardlens”. Op bepaalde afstanden heb ik helemaal geen bereik.

    Ik hoop dat de 28-75 een goed alternatief is.

    oktober 19, 2007 om 1:16 pm

  2. De 28-75 van Tamron wel te verstaan.

    oktober 19, 2007 om 1:18 pm

  3. Succes met je nieuwe aanwinst en ik hoop nog veel foto’s daarmee hier te zien!

    oktober 19, 2007 om 11:26 pm

  4. sart68

    @ Timfreh: Tamron lijkt me wel ok, maar ik zou nog eerder voor een Sigma gaan.
    @ René: Bedankt!

    oktober 21, 2007 om 12:24 pm

  5. I knew what you where saying the first time😉

    sart goes international …

    fiel spass mit das neue objectief🙂

    oktober 21, 2007 om 11:23 pm

  6. Een leuk lensje deze 18-70, alleen is ze niet enorm lichtsterk. De Tamron 28-75 heeft wel een goede reputatie.

    oktober 23, 2007 om 9:49 pm

  7. Bos

    Ik heb een 18-70mm lens voor je te koop. Als je interesse heb mail me

    november 12, 2009 om 9:09 am

Geef een reactie

