Piazza San Marco

Je gaat op vakantie en degene die meegaat, is een niet-fotograaf. Meestal krijg je wat tijd om hier of daar een kiekje te nemen, maar als het te lang duurt wandelen ze al snel verder. Ik had nog uren op het San Marcoplein kunnen staan maar er stond iemand te zuchten achter mij. Afdrukken en doorlopen dus…

You’re going on a holiday and your companion is a non-photographer. Most of the time, they give you the chance to take a snapshot, but when it takes to long, they continue walking. I could have been on the San Marco square for hours but behind me someone was sighing? Push the button and start walking…sanmarco.gif

5 Reacties

  1. Beautiful. I can almost taste the atmosphere.

    november 29, 2007 om 4:05 pm

  2. Toch een mooie compositie als het echt zo snel moest gaan.

    november 29, 2007 om 5:07 pm

  3. ander gezelschap zoeken, denk ik dan
    maar wel nog een mooi beeld

    november 30, 2007 om 6:50 pm

  4. Dat is nou precies de reden waarom ik zo graag alleen op stap ga … 😉
    Ondanks de werkdruk toch een mooi sfeerbeeld!

    november 30, 2007 om 10:12 pm

  5. Hééél herkenbaar dat verhaal !😉🙂🙂

    december 21, 2007 om 11:16 pm

Geef een reactie

