Ilse Demeulemeester

Gisteren in mijn mailbox gezien:
Dag Monica,
Ik interview Ilse Demeulemeester overmorgen in haar winkel inAntwerpen. Waarschijnlijk voor Humo, maar dat ben ik nog niet zeker. Bij elk
goed interview horen mooie foto’s – voel je’m al komen? Zie je heteventueel zitten om donderdag mee te gaan? Het wordt een lunchinterview, en
ik weet niet hoe de omgeving er daar uitziet.
Niets is momenteel zeker, mind you, het kan zijn dat ik toch geen beroep doe op je diensten. Maar je weet maar nooit he.

xxx Dieter

Ik heb Dieter onmiddellijk gebeld en moeten zeggen dat ik niet kon want ik moest werken en mijn baas zou het niet leuk gevonden hebben dat ik voor een ander medium zou werken. In het leven kan je soms toch tegenslag hebben, he.

10 Reacties

  1. Wat jammer. Unieke gemiste kans. Ik zou me ziek laten op je werk😉

    december 6, 2007 om 10:44 am

  2. miljaar ik ben fan van ilse!!! en ik ben niet gebonden aan een medium edoch helaas aan het werk…

    december 6, 2007 om 10:48 am

  3. Ann

    Ik ben niet zo voor Ilse Demeulemeester. Is dit een unieke kans? In mijn ogen niet.

    december 6, 2007 om 4:09 pm

  4. sart68

    Een mooie vrouw fotograferen is toch altijd een unieke kans? Bv of niet. Was het beter als het Isolde was geweest?

    december 6, 2007 om 11:32 pm

  5. Karel

    tiens tiens, “waarschijnlijk voor humo, maar dat ben ik nog niet zeker” waar heb ik dat eerder gehoord deze week? Vraag eens aan Tom Boonen hoe het komt dat hij Het Laatste Nieuws staat.🙂

    december 6, 2007 om 11:47 pm

  6. Ann

    Beauty is in the eye of the beholder!😉

    december 7, 2007 om 3:22 pm

  7. Ach Monica, er komt vast nog weer eens een mooie kans voorbij!

    december 7, 2007 om 5:11 pm

  8. sart68

    @ Karel: Ik zat er voor niets tussen bij Boonen.
    @ René: Hopelijk morgen…

    december 8, 2007 om 1:11 am

  9. Ik zou op het werk plots een hoest voelen opkomen en ook nog een verkoudheid veinzen😉

    december 12, 2007 om 10:49 pm

  10. glenn

    ik vind ilse de schoonste vrouw van heel belgié ze was beter miss belgium geblijven

    ik hoop dat ik eens tegen haar kon spreken ze

    december 14, 2007 om 10:40 pm

Geef een reactie

