Building

building.gif

6 Reacties

  1. Wow! Knappe invalshoek. Geweldige foto.

    januari 7, 2008 om 9:50 am

  2. Zo heb ik het nog nooit geprobeerd, hoedje af! Origineel.

    januari 7, 2008 om 2:50 pm

  3. wow.
    sorry, WOW!
    super!
    lang geleden dat ik nog de positieve kriebels kreeg van een beeld!
    ik zie het zo al voor me in boekvorm!
    aai laaik iet alot! :o)

    januari 7, 2008 om 5:56 pm

  4. (er borrelt zelfs niets van kritiek op in mij – en dat gebeurt héél zelden want meestal is het een beteke dit en prima maar, … :o))))

    januari 7, 2008 om 5:57 pm

  5. Super!

    januari 7, 2008 om 10:24 pm

  6. Geweldige framing! Heerlijk grafisch beeld!

    januari 22, 2008 om 5:44 am

Geef een reactie

