Great White Shark

Omdat het beeld in een hoop grote kranten en tijdschriften gestaan heeft, omdat het nog te veel kostte hoewel de fotograaf zijn prijs al serieus liet zakken, omdat ik sinds vandaag niet meer bij die krant werk: de foto van 700 euro, die uiteindelijk toch niet verscheen. Oordeel zelf of het zo veel geld waard was.

Because the images is already published in a lot of big newspapers and mags, because it still costs a lot however the photographer dropped his fee, because I don’t work for that paper anymore since today: the photo of 700 euro, that eventually wasn’t published after all. Decide for yourself whether it was worth it.

white-shark-kayaktpeschak.jpg

8 Reacties

  1. pfft toevalstreffer ik vind het wel een aardig beeld
    maar is dat nu zo uniek in een streek waar mensen gewoon zwememn tussen de haaien?

    januari 15, 2008 om 11:17 am

  2. tdn

    ’t is een goed beeld, maar 700 euro? da’s wat veel…

    Tom

    januari 15, 2008 om 5:07 pm

  3. serews

    Ik vind het een geweldige foto, ik denk echter niet dat je kan zeggen dat hij €770,- waard is.

    januari 15, 2008 om 8:52 pm

  4. Toch wel een mooie opname op het juiste moment (of net ervoor). Die man heeft misschien geen ervaring met de prijzetting in een klein landje als België? Alhoewel ik ook niet zou weten hoeveel de prijzen voor een publicatie bedragen.

    januari 18, 2008 om 2:51 pm

  5. Het is een fotograaf die naam voor zichzelf gemaakt heeft met zijn onderwaterfotografie en het is niet de eerste keer dat één van zijn foto’s de wereld over gaat.

    januari 19, 2008 om 12:04 pm

  6. dank je om mij in jullie list te zetten
    groetje Rudi Van Beek

    januari 19, 2008 om 10:29 pm

  7. oh, werk je niet meer bij die krant? eigen keus? hopelijk snel nieuwe oppportuniteiten in het leven!

    wat die foto betreft: pffffff is gewoon een leuk beeld – doet me weinig. Misschien moet hij zijn enscenering wel terugbetaald zien te krijgen :o)

    januari 21, 2008 om 12:36 pm

  8. je wereldbaan opzeggen ? goh !
    ik hoor zaterdag wel waarom… ben erg benieuwd.

    januari 24, 2008 om 2:20 pm

Geef een reactie

