Buffalo

Een draad. Dat scheidde mij van deze buffels. Eerst kwamen ze nieuwsgierig dichterbij en draaiden ze wat rond. Maar dan vonden ze dat ik genoeg foto’s genomen had en begonnen ze te blazen en met hun ogen te rollen. Ik heb mij snel uit de voeten gemaakt want die draad was me toch iets te dun.

A wire was all that separated me from these buffalos. First they were curious and they just turned around a bit. But then they got bored being photographed and they started to sniff and roll with their eyes. I quickly left because that wire was a bit too tin.

  buffalo.gif 

Geef een reactie

