Koen Bauters blogt

Onze rockfotograaf Koen Bauters is weer begonnen met bloggen.
Ga zeker eens kijken want hij toont regelmatig foto’s van Vlaamse artiesten maar ook van internationale sterren.
Ze zijn ook dagelijks te zien in de krant of heel exclusief op zijn website.
lucdevoskbl1.jpg
Luc De Vos (Foto: Koen Bauters)

Eén reactie

  1. super.wat een portretten heeft dien man. als ikn me niet vergis heb ik nog les gehad van zijn moeder :p .
    als ik zei dat ik fotografie wou studeren zei ze dat ze ook een zoon had die fotografie gestudeert had. tot ik vorig jaar hoorde dat dit eigenlijk koen bauters was :p

    maart 19, 2008 om 12:27 pm

Geef een reactie

