Gezocht

Een nieuwe chef fotoredactie De Standaard. Degene die we nu hebben is wel goed, maar hij bolt het af. Naar Nederland, begot. Hij zou toch beter moeten weten.😉
Ik snap hem wel maar ondertussen laat hij die stoel naast mij leeg achter. Vervanging is dus nodig.
Wat Corelio zoekt, vind je hier. Het komt er ongeveer op neer dat je knettergek moet zijn om de job te willen doen. Maar dat is dan ook een van de vereisten om op de fotoredactie te mogen werken.
Verder zijn wij fotoredacteurs ook nog op zoek naar een paar extra kwaliteiten: flauwe humor en plagerijen zijn een must, graag vrije dagen geven mag ook en een zootje ongeregeld in bedwang kunnen houden is een plus.
Geïnteresseerden zijn zeer welkom om te solliciteren.

10 Reacties

  1. Karel

    Van de nieuwe chef verwachten wij vooral goede voetmassages.

    april 18, 2008 om 9:39 pm

  2. Ik dacht even dat het over jou ging Karel (terug naar Nederland).

    Ik droom stiekem wel van zo een job eigenlijk, of een job als fotoredacteur. Toch nog even op Artevelde blijven echter: volgend jaar organiseren we wellicht een reis naar Dublin en dat zou ik niet willen missen.

    april 19, 2008 om 8:30 pm

  3. sart68

    Hmm, Dublin. Those were the days. Wanneer gaan jullie?

    april 20, 2008 om 12:43 am

  4. evert

    Het grote extra legale voordeel is natuurlijk dat hij naast jou mag zitten
    ps
    ik mag er niet aan denken dat de volgende wél grappig zou zijn.
    I’ll kill her …. of him

    april 20, 2008 om 9:35 am

  5. volgend jaar pas naar Dublin (of Edinburgh of…)

    april 20, 2008 om 8:34 pm

  6. Kan er niet iemand van jullie intern solliciteren dan komt er een plaats als fotoredacteur vrij🙂

    april 21, 2008 om 10:30 pm

  7. sart68

    😀 ben je geïnteresseerd Serge?

    april 21, 2008 om 11:30 pm

  8. Als chef fotoredactie niet echt neen, als fotoredacteur mogelijk wel, ik heb vorig jaar getwijfeld om een sollicitatie in te sturen…

    april 22, 2008 om 7:02 pm

  9. Karel

    @Serge, ik heb gezien dat ge de juiste haardos hebt voor de functie van fotoredacteur.🙂

    april 22, 2008 om 10:12 pm

  10. Karel, het kan NOG korter mocht je dat willen🙂

    april 23, 2008 om 9:33 pm

Geef een reactie

