Recyclage

Ooit al eens een lens om zeep geholpen en serieus gevloekt? Extra pijnlijk als je merkt dat het ding ook stuk is. Ik wens het niemand toe, maar als dat dure stuk onherstelbaar vernield is, kunnen onderstaande foto’s je misschien op een ideetje brengen.
Australiër Craig Arnold van re:vision maakt van oude cameraonderdelen armbanden. Spotgoedkoop zijn ze niet: de prijzen schommelen tussen 116 euro en 161 euro. Maar handige harry’s komen misschien ook al een heel eind met het idee. Het is alleszins eens iets anders dan de traditionele gouden armband.


Mijn favoriet voor mochten er sponsors zijn…

6 Reacties

  1. Ooooh. Me likes.

    april 23, 2008 om 9:52 am

  2. cool. In Milaan is mijn zonnekap en flits gesneuveld. Flits valt nog te repareren, maar de zonnekap zou ik misschien ook een andere functie kunnen geven🙂 Gelukkig heeft de zonnekap en flits de val gebroken anders had ik al zo’n armband zelf kunnen maken… maar dan wel ééntje van 950 euro…

    april 23, 2008 om 2:57 pm

  3. Leuk idee zeg maar zo duur ! amai 🙂

    april 24, 2008 om 10:59 pm

  4. Wreed, maar dan ook wreed schoon.

    april 26, 2008 om 11:32 pm

  5. Ergens ligt hier nog een defect statief op zolder….wat zou ik daar nog mee kunnen doen???
    ’t Is toch een geweldig idee om iets met diafragmaschalen op banden te doen…

    april 28, 2008 om 8:59 pm

  6. Pingback: wondering boys → journal → archief » Armband

Geef een reactie

