Nikon D300 (2)

Zaterdagochtend kreeg ik eindelijk mijn D300. Veel tijd om te oefenen kreeg ik niet want zaterdagnamiddag had ik een opdracht. Had mijn D70 mee als reservetoestel want ik vermoedde dat ik nog veel moest leren, maar ik heb hem zelfs niet uit mijn tas genomen.
D300 aan, sluitertijd of diafragma instellen, op de knop duwen en klaar. Zo gebruiksvriendelijk, zo snel, zo veel gemakkelijker!
Hieronder een kleine selectie van de opdracht van zaterdag: een family day van een bedrijf. Betekende voor mij: vooral veel snapshotportretjes maken om dan snel af te drukken voor de klant.
De foto’s zijn een beetje ruwer en minder afgewerkt dan anders maar ik vond het wel leuk.





2 Reacties

  1. Miljaar jong, een D300. Kwijl. Die fotoredacteurs verdienen precies goed hun boterham.

    mei 28, 2008 om 9:24 am

  2. katrijn

    proficiat met uwer nieuwe aanwinst !

    mei 28, 2008 om 10:47 pm

Geef een reactie

