Dag

Het is wikken en wegen zo zonder Sart in de buurt. Ook wel een gemis natuurlijk. Ik wilde over Afghanistan berichten, maar ik vind niets terug van belang. Het enige wat misschien nog interessant kan zijn is waarom Google vandaag een luchtballon in zijn logo heeft. Maar echt wereldschokkend is dit nu ook weer niet!🙂

Het enige wat echt de moeite waard is om te vermelden vandaag is dat iedereen een halve kater heeft van een nachtje Plurken! Totally “Karma”!!!

Waarbij ik graag afsluit met een linkje naar de blog op DSO waar de collega al een stukje tekst schreef!

Gegroet!
Imke Dielen 

PS: ik heb me even laten gaan in de categorieën, vergeef het mij😉

3 Reacties

  1. “Op 4 juni 1783 toonden de gebroeders Joseph and Etienne Montgolfier voor het eerst hun hete luchtballon aan het publiek”

    Imke, als pc-addict weet je toch dat je altijd op die figuurtjes in het googlelabel kunt klikken en zo bij de uitleg komt?! :o))

    juni 4, 2008 om 3:21 pm

  2. @dieter daarom dat die link onder luchtballon zit🙂

    juni 4, 2008 om 3:23 pm

  3. @imke. aaaaaahhhhhhhhhhh die witte tekstjes verbergen links! zo geniepig!! :o)
    serieus nu, ik was percies nie zo goe wakker – khad het mislezen :o) *klopt zichzelf op het voorhoofd*

    juni 4, 2008 om 4:51 pm

Geef een reactie

