Foto’s #1

De eerste foto’s worden online geplaatst!

Monica Monté

6 Reacties

  1. kweeeetnieoejaloersier

    juni 5, 2008 om 11:38 am

  2. very nice! trekt eens ene zelfportret met scherfvest en pothelm en dergelijke van under😉

    juni 5, 2008 om 3:44 pm

  3. Erg leuk Monica!! Er zitten een paar zeer sterke tussen. De verticale is mijn favoriet.

    Merci Imke voor de link!

    juni 5, 2008 om 6:13 pm

  4. @dieterdelathauwer: er komt nog veel meer
    @jeronimo: als de tijd rijp is, krijg je die te zien.
    @Artur: tnx! Heb me vandaag weer uitgeleefd met bijna 800 foto`s en straffe dingen om te zien.
    Morgen meer!

    juni 5, 2008 om 6:39 pm

  5. Mooi beeld monica! geniet van deze unieke ervaring! Laat u maar eens goe gaan zou ik zeggen.

    juni 5, 2008 om 9:47 pm

  6. MJ

    Wat een toffe ervaring Monica,
    en je toont ons hier alvast een spannend begin, ik volg je van hieruit op de voet, ik wilde dat ik je ginder op de voet kon volgen…🙂😉 !

    juni 6, 2008 om 11:31 am

Geef een reactie

