Silliness will save the world!

Happy Feet are happy

 

Zondagse zotheid met LamaZone 

12 Reacties

  1. Pingback: Lof der Zotheid « LamaZone

  2. <– is happy because of this pic

    juni 8, 2008 om 7:14 pm

  3. Geniaal gewoon. Sart68 mag nog naar het buitenland vertrekken en gastbloggers op haar blog loslaten zunne😀

    juni 8, 2008 om 10:18 pm

  4. Karel

    Niks van! Sart68 moet helemaal niet vaker naar het buitenland. En ik hier alles in mijn eentje oplossen zekers?

    juni 9, 2008 om 10:22 am

  5. Anoniem

    Oh! Lamapootjes! Mijn dag is goed!

    juni 9, 2008 om 2:24 pm

  6. Dat was ik dus. In Afghanistan is het soms beter om anoniem te zijn…

    juni 9, 2008 om 2:25 pm

  7. dat kun je nu wel vergeten Sart… elke afghaan heeft nu je volledige dubbel voetafdruk…
    *brandt een kaars voor sart*

    juni 9, 2008 om 4:56 pm

  8. Kan iemand mij nu eens duidelijk maken hoe ik hier een post gepost krijg? Ik maak ook deel uit van het guerilliasquad maar Monica heeft me de status van “contributor” gegeven… en dat lukt precies zo goed nog nie😉

    juni 9, 2008 om 9:59 pm

  9. kareldeweerdt

    Lukte mij ook niet. Ik heb mijn bijdrage gemaild naar Monica, en die heeft hem weer doorgemaild naar Imke. En toen kwam alles nog goed.

    juni 9, 2008 om 11:50 pm

  10. Ask The Lama. She will help you!
    Zij heeft nog veel meer toegang dan jullie!

    juni 10, 2008 om 11:19 am

  11. /zwaait met haar “All Areas” badgeke

    juni 10, 2008 om 11:21 am

  12. stoeferke!

    juni 10, 2008 om 2:28 pm

Geef een reactie

