Eerder deze week!

-Hee Arie, hoe gaat ie, alles goed? …

-Zeg Arie, ik moet je een favor vragen, kun je effe iets voor me regelen?…

-Het zit namelijk zo, der zitten twee collega’s van mij in jullie kamp en euh …

-Hoe zeg je? Ja die twee Belgische mokkels ja, die bedoel ik…

-Wel nu die willen nogal graag de Taliban van dichtbij bekijken, maar ik ben daar niet zo gerust in. Kun jij daar effe een stokkie voor steken?

-Niets te zeggen? Maar je moet ook niets zeggen, gewoon effe iets regelen. Ik heb hier een bak Belgische pilsjes voor je staan als jij die mokkels binnen houdt.

-Ja weet ik veel? Kun je niet een band lek steken ofzo?

-Hoe zeg je? De olietank is een beter idee? Prima Arie, ik reken op je.

-Dat ze zich wel gaan vervelen? Dan doe jij toch gewoon effe je Donald Duck act voor hun?

-Zeg Arie bedankt he! Bakje pils staat hier gereed. Ja ja, Oranje heeft goed gespeeld. Doei!

 

Tekst: Karel
Onnozele links: LamaZone 

5 Reacties

  1. *ligt in een deuk van het lachen* :o))

    binnen 9 maand loopt er misschien een minisart rond op je redactie karel…

    juni 12, 2008 om 1:45 pm

  2. K had het kunnen denken dat het uit die hoek kwam. Gelukkig zijn we vandaag wel op pad geweest.

    juni 12, 2008 om 2:46 pm

  3. goed bezig Karel *grinnikt*

    juni 12, 2008 om 5:32 pm

  4. kareldeweerdt

    Update:

    Net een mailke gekregen van Monica. Blijkt dat hunnen tankchauffeur effectief Arie heet :-)))).
    Nu ja, de kans dat er een Arie zou rondlopen in een kamp vol ‘ollanders was nu wel vrij reëel natuurlijk.

    juni 12, 2008 om 11:14 pm

  5. LOOOOOOOOOOOOOOOL

    juni 12, 2008 om 11:33 pm

Geef een reactie

