Calibrero

Uit een bericht van Monica vandaag: “Kijken jullie ook nog es of de foto’s van de F-16s voor de krant van vandaag ok zijn van kleur want ik vermoed dat het scherm hier verkeerd gekalibreerd is. Tnx!

Joeng joeng joeng, waar dat die zich weer achter verbergt. Alsof dat hier de schermen zo schitterend gekalibreerd zijn, alsof dat ooit een criterium was. Een beetje werk afschuiven ja! Zijn scherm is rood en dat van mij is geel en dat is niet eerlijk ….. In de fotografie noemen zoiets het “calibrero argument”.

Oeioei, en het is toch maar 2 uur ’s middags, ik denk dat het tijd wordt dat Monica deze blog terug overneemt. Want ik kan nog erger worden.

(Gastpost door Karel, in afwezigheid van sart)

4 Reacties

  1. Karel, dat vind ik nu eens niet lief van u. Monica wil haar werk integer doen, goede kwaliteit afgeven. Er zijn mensen die daar een voorbeeld aan kunnen nemen *kijk onbewust richting u* *fluit fluit*

    juni 16, 2008 om 4:33 pm

  2. Eigenlijk wel grappig zo de redactie discussies hier op de blog. Entertainment voorwaar!

    juni 16, 2008 om 4:37 pm

  3. Dat Karel al maar zijn borst nat maakt, donderdag. En dat hij zorgt dat mijn foto’s in de krant van morgen in orde zijn, want het zal er stuiven! (voor een keertje dat ik aan de andere kant van de fotoredactie sta, mag ik wel een beetje verwaand doen he!)

    juni 16, 2008 om 6:49 pm

  4. tdn

    calibrero, heerlijk😀

    juni 18, 2008 om 11:15 am

Geef een reactie

