Shutter

Deze wil ik echt zien! Ik weet alleen niet of ik durf.
Shutter is een remake van een Thaise film uit 2004 met Joshua Jackson (Perry uit Dawson’s Creek) in de hoofdrol.
De film gaat over een pasgetrouwd koppel Ben en Jane dat naar Tokyo verhuist voor een fashionfotoshoot. Tijdens een nachtelijke rit rijden ze een meisje dood. Als ze weer bij bewustzijn komen, blijkt het lijk verdwenen te zijn. Kort daarna merkt Ben witte vlekken op in zijn fashionfoto’s. Jane denkt dat het om spirit photography van het dode meisje gaat, dat via de foto’s wraak zoekt.

2 Reacties

  1. Lijkt me een leuke film voor het slapen gaan… 😉
    Gewoon gaan zien, Monica! En wij horen wel van jou….

    juli 2, 2008 om 10:47 pm

  2. MJ

    Lijkt me een leuke film om naar te kijken, daags voor een nieuwe opdracht…😉

    juli 3, 2008 om 7:49 am

Geef een reactie

