Pic Chicks

Collega An Nelissen vind dat vrouwen te weinig netwerken wil daar iets aan doen.
Voor de allereerste keer organiseert ze op vrijdag 8 augustus “Pic Chicks”. Het moet een leuke avond worden tussen vrouwelijke professionele fotografen waarbij we over fotografie, vrouwen en fotografie, netwerken en nog van die dingen gaan babbelen.

Wie heeft al bevestigd?
An Nelissen
Monica Monté
Katrijn Van Giel
Isabelle Vanmaldeghem
Ake van der Velden

Hoe zit het praktisch in elkaar?
Je mailt naar An (an at annelissen punt be) dat je zin hebt om te komen en op welke manier je professioneel of semi-professioneel bezig bent met fotografie.
Op vrijdag 8 augustus (het juiste uur laat An nog weten) bel je aan op Oude Houtlei 115 in Gent met een flesje (alcoholisch of niet) in de hand. An gooit haar huis open en zorgt voor chips. En hoe meer zielen, hoe meer vreugde.
Tot dan!

7 Reacties

  1. superinitiatief!!! complimenten voor An (ook al ken ik niemand van jullie, toch de complimenten doen, tblijft raar dit bloggedoe :o)
    wie doet dit bij de mannen eens????

    juli 13, 2008 om 10:48 pm

  2. @ Monica, wat zou ik graag van de partij zijn, maarja…’k ben geen vrouw en zelfs geen professioneel fotograaf 😦
    @ Dieter: zo af en toe is er wel zoiets voor mannen (en vrouwen): b.v. Henk Braam met zijn Fotomatic.nl

    juli 14, 2008 om 8:30 am

  3. Klinkt leuk in elk geval ! Heb ergens wel ook zin om te komen , maar ineens een vreemde tussen al die bekende zou maar niets zijn , denk ik :’)

    juli 14, 2008 om 2:16 pm

  4. Ake

    Ik vond ook een mailtje van An in mijn mailbox. Ik ben er graag bij 8 augustus.
    Angélique, ik ga ook een ‘vreemde’ zijn hoor, laat het je vooral niet tegenhouden.

    juli 14, 2008 om 8:13 pm

  5. Karel

    An zorgt voor chips voor de Pic Chicks. Zijn dat dat pic chips, of chick chips? In dat laatste geval eten de Pich Chicks dus chik chips.
    Ja ik weet, het is laat.

    juli 16, 2008 om 12:33 am

  6. 🙂 ik ga zelf ver van iedereen kennen hoor
    komen is de boodschap😉

    juli 17, 2008 om 10:20 am

  7. Zo leer je iedereen wel kennen. Ik ben er zeker bij! En ken ook niemand😉

    juli 22, 2008 om 5:30 pm

Geef een reactie

