BGGD7 samengevat

* lekker gekletst met Witch
* veel te weinig met andere mensen gebabbeld (helemaal niet aan networking gedaan)
* Atog, Bunker, Wolfr, netsenei en anderen gewoon gemist
* heerlijke noedels met scampis gegeten en ook een stukje pizza binnengeschoven
* genoten van het zalige uitzicht op het dakterras
* een collega tegen het lijf gelopen die aan het werken was
* de Blackberry van Appelogen Appelfan bewonderd
* een lekkere babbel met Imke Dielen gemist (ze is gelukkig niet boos en in september maak ik het goed)
* een fles Chateau Bocht van den Aldi gekregen
* een voucher van 50 euro van Billy gekregen (hopelijk zitten de instructies ook maandag in mijn mailbox want ik weet al wat ik ga kopen)
* ontdekt dat de ladies van Muse Communication hele grappige powerpoints kunnen maken
* gemerkt dat mijn horloge nog altijd de aandacht trekt
* denkbeeldige note to myself gemaakt dat ik dringend nieuwe visitekaartjes moet bestellen want je hebt ze al es nodig
* te weten gekomen dat Bart Claeys een hele goedkope reis naar de VS gemaakt heeft
* nog maar es gemerkt dat Netlash eigenlijk gewoon een schatje is
* last gehad van een ‘fan’ die waarschijnlijk meer aandacht verwacht had
* vergeten om Clo te bedanken. Bij deze: Merci Clo voor een wederom geslaagde BGGD

5 Reacties

  1. Wel, heb u in de verte gezien. Maar, inderdaad, jammer genoeg net gemist. Volgende keer met meer geluk🙂

    augustus 22, 2008 om 9:10 am

  2. *grijns* De naam Marlies Dekkers is niet eens gevallen!

    augustus 22, 2008 om 9:25 am

  3. Anoniem

    heb u ook in de verte gezien maar we waren beide in geanimeerde gesprekken verwikkeld. Volgende keer beter

    augustus 22, 2008 om 4:11 pm

  4. bunker

    Vorige comment was ik dus.

    augustus 22, 2008 om 4:12 pm

  5. Heeft het appelogen team ook een blackberry,😉 ?

    augustus 23, 2008 om 1:10 pm

Geef een reactie

