Karel in India (3)

Of hij niet te veel berichten schrijft op mijn blog. Dat ik het anders maar moet zeggen. Maar tegelijk heeft hij er nog eentje doorgemaild. Of het ook nog even online kan voor zijn vrienden? Alsof ik nog geen werk genoeg heb.
Hij beschrijft hoe hij wordt opgelicht, lastiggevallen en meer toeristen ziet dan Indiërs.
En dat hij visnetten heeft gezien. Volgens mij dezelfde als die die aan de pier in Oostende hangen, maar als Karel daarmee content is, mij goed.
En dat hij ziek is. De details laat hij gelukkig achterwege. Van koken heb ik nog niet veel gehoord. Misschien houdt zijn maag het niet, misschien laten ze hem na die ene poging de keuken niet meer in. We zullen het niet weten.
Tegelijkertijd houdt hij de spanning erin met een raadseltje. Iedereen gokt met de gekste oplossingen, maar een extra tip krijgen we niet. Onozele oranje flappen op een draad, veel wordt een mens er niet wijzer van.
Mijn Thelma, mijn Simon, mijn Nicole, mijn Bonnie zoals hij zichzelf eerder omschreef, zit met zijn luie kont in de hemel op aarde en maakt mij stikjaloers.
Ik wil ten minste een extra tip, zodat ik die prijs kan winnen. Anders post ik niks meer en kan hij rotten in de tropen. Neh!

Eén reactie

  1. zou er in india nu ook zoveel over Karel geblogd worden🙂

    september 23, 2008 om 1:00 pm

Geef een reactie

