Oplossing

Awel ik zal jullie eruit helpen, want ik denkt niet dat iemand het zal vinden.Het belangrijkste landbouwproduct van Kerala is rubber.
Overal staan er rubberbomen die ingekerft worden zodat het sap in en bakje kan sijpelen. En hier zien we een van de toepassingen. Toen we aankwamen was de fase met gesmolten latex al gepasseerd, daar werden metalen buizen in gedoopt zodat er een egale laag latex rond komt. Op de eerste foto doopt een de arbeidsters deze buizen in een vat met kleurstof. De volgende fase is het drogen in de zon dat julie gezien hebben op de oorspronkelijke foto.

De dame op de achtergrond zal de gedroogde tube latex vervolgens met eem snijmachine razendsnel in hele dunnen plakjes snijden. En die plakjes worden nog een keer in de zon gelegd. En dat produkt noemen wij dan een elastiekje, een rekkerke.
Tuur was er nog het dichts bij veronderstel ik.
De volgende is wat makkelijker denk ik, eigenlijk zelfs een weggeverke.

7 Reacties

  1. Karel zijn hoofd. Maar dan gebruind. Wat dat touw erop ligt te doen, weet ik niet.

    september 24, 2008 om 12:53 pm

  2. Een muilezel met last.

    Was getekend

    september 24, 2008 om 1:38 pm

  3. LOL sart, je bent me voor – khad exact hetzelfde in gedachten!
    maar las je goed kijkt zie je dat het een andere last(ig)dier is.

    september 24, 2008 om 4:30 pm

  4. een rekkerke… aaaaaah jaaaaaa maar naaatuurlijk!

    september 24, 2008 om 4:32 pm

  5. Pierre Elitaire

    een stekelvarken!!!

    september 24, 2008 om 7:58 pm

  6. een olifant

    september 28, 2008 om 12:14 am

  7. Karel

    Dank u fotomart, toch iemand die mij serieus neemt😉
    Als prijs krijgt u een zak elastiekjes (de niet gewwonnen prijs van de vorige vraag). Bij mij op te halen.

    september 28, 2008 om 10:11 am

Geef een reactie

