Cricket

De Engelsen hebben in India en hun andere kolonies cricket geintroduceerd. En daar hebben ze nu spijt van want al sinds vele jaren hebben de Engelsen zelf niets meer te zeggen op wereldniveau cricket. India, Pakistan en de West Indies domineren nu het spel. En op een steenworp van mijn hotel heb ik deze namiddag ontdekt hoe dat komt. Het is meer dan 30 graden, ik beweeg zo goed als niet en voel de zweetdruppels langs mijn rug naar beneden glijden. En deze jongens zijn net uit school, en nog in hun schoolunifrm gaan ze elke dag nog een uurtje oefenen.Ik zie Engelse jongeren dit niet doen. Zaterdag is er een toernooi, ik ben benieuwd.

Geef een reactie

