Fotografenfrakske

Zo noemde mijn vorige chef mijn Carharttvestje.
Zo’n gezellig warm donkergrijs neopreenjasje met kap en 2 zakken op de buik. Gemakkelijk om over een trui te trekken als het wat killig is of als het wat miezert. Gemakkelijk op te rollen en samen te drukken om in mijn tas te proppen. En blijkbaar ben ik niet de enige die er zo over denkt, want ik heb er al verschillende collega’s mee zien rondlopen.
Een fotografenfrakske dus. Lach maar, Evert. Ik koop me deze winter een nieuw want mijn oud is versleten en verkleurd en ik zal lekker warm hebben.

5 Reacties

  1. katrijn

    grappig want ik heb net hetzelfde, maar dan met camouflage vlekken op… maar zelfde merk en model !

    oktober 19, 2008 om 6:26 pm

  2. Voila, collega Katrijn heeft er ook eentje.

    oktober 19, 2008 om 7:04 pm

  3. nu nog twijfelen tussen grijs of groen, want ze hebben ze zeker in wel twee kleuren
    en zeg nu niet dat je daaronder zo’n soort safari broek draagt met van die zakken op de benen🙂
    oef je gaat in minirok
    in ieder geval ik wens je veel warmte
    evert

    oktober 19, 2008 om 7:21 pm

  4. haha ik heb er ook zo ééntje maar dan met een goudkleurige binnenkant🙂

    oktober 20, 2008 om 9:06 am

  5. Pingback: Fotografenfrakske (2) « sart68

Geef een reactie

