Gevangen!

Het lijkt eeuwen geleden dat ik er nog eentje kreeg, maar Imke Dielen gooide gisteren nog eens een stokje.

Kort samengevat: 6 onbelangrijke dingen vertellen over jezelf en het stokje naar 6 andere bloggers hun hoofd gooien. Hier komtie!

1) Ik kan niet zingen. Ik doe het dus alleen als ik helemaal alleen in de auto zit, maar dan wel met de radio vollembak en luid meekelend.
2) Ik vind dat ik een lelijke neus heb. Te dik, te breed.
3) Ik haatte handwerkjes op de lagere school en liet ze dus altijd door mijn grootmoeders maken.
4) Ik ben gek op speciale sneakers. Hoe uitzonderlijker en hoe moeilijker te krijgen, hoe liever.
5) Ik zou eigenlijk weer wat meer aan de toog willen gaan hangen, kwestie van mijn sociaal leven weer wat op te krikken. En ik zoek dus vrijwilligers om mij daarbij te assisteren. Gewilligen mogen zich hieronder aandienen.
6) Ik ga bijna nooit slapen voor middernacht.

My beloved brother Pierre Elitaire
Buddy Artur
Fotovogeltjes Pic Chicks
Superlieve Jimmy Kets
Verliefd Tiekenei
Wervelwind Witch

5 Reacties

  1. Altijd mooi als het woordje “gewillig” gebruikt wordt!😉

    oktober 30, 2008 om 2:02 am

  2. Yesh, ik wist er 3/6! Krijg ik nu een schuimende pint aan den toog? Zo halverwege december?

    oktober 30, 2008 om 3:34 am

  3. Lijkt me een uitstekende keus die je hebt gemaakt!

    oktober 30, 2008 om 10:31 am

  4. @lamazone: Deal!

    oktober 30, 2008 om 10:50 pm

  5. Ok! ik wil wel eens mee aan de toog hangen. Morgen?

    november 2, 2008 om 12:37 am

Geef een reactie

