Eentje voor Karel

Wat heb ik in deze paar dagen al gegeten?

– Tom Yam Soup: Tom Yam = heel pikant, zelfs voor mijn normen. De Thai aan het eetstalletje zaten te gluren tot ik het zou opgeven, maar mijn kom was leeg.
– Rijst met groentjes en chicken: in allerlei combinaties en smaken. Gewoonweg zalig!
– Rijst met groentjes en vis: zie hierboven. Mijn menu van vanavond trouwens.
– Inktvis: in een soort sojasausje op een stokje op een kleine BBQ. Daarnaast ook allerlei soorten balletjes. Bakken, van het stokje in een plastic zakje, pikante saus erover en pikken met dat stokje.
– Sprinkhanen: gebakken, in een papieren bootje en als snack. Lekker krokant en nootachtig.
– Larven: Ook gebakken. Kraken tussen je tanden en zijn binnenin smeuig.

Thais eten is dus gewoon mjam!

3 Reacties

  1. Karel

    Ik heb stoverij gegeten. Met frietjes.
    Ook lekker hoor.

    november 11, 2008 om 3:53 pm

  2. Nog geen rijstkonijn gehad? Vooral de staarten zijn heerlijk…mjam!

    november 11, 2008 om 9:16 pm

  3. pierreelitaire

    Zeg, je zit af te geven op de hollanders maar je lijkt zelf wel een toeristen.
    “en maar fretten fretten fretten”

    november 12, 2008 om 12:55 pm

Geef een reactie

