Mi-26 ofte Afghanistan(3)

In Afghanistan gebruiken ze de Mi-26 helicopters om o.a. post te bezorgen (maar ook bevoorrading en transport). De Russische helikopters zijn de grootste ter wereld.
Toen we in Tarin Kowt een ritje maakten met de jeep, ging er net eentje opstijgen. Ik wou hem perse op foto hebben, dus we stopten even en ik sprong uit de auto. Camera in aanslag, klikken en me dan snel in een bolletje rollen, want die dingen hebben een ongelofelijke luchtverplaatsing. Je komt precies in een zandstorm terecht. En de militaire fotograaf maar lachen. Maar ik heb toch het beeld dat ik wou, zand of geen zand.
mi-26

5 Reacties

  1. Geweldige foto!

    december 10, 2008 om 3:36 pm

  2. Jan

    Is het een beetje fout dat ik, zelfs zonder naar de titel te kijken, weet wat voor heli het is, wie hem gemaakt heeft en hoeveel volk erin kan. *freak*
    Mooie foto in ieder geval!

    december 12, 2008 om 10:20 pm

  3. bijna lomo foto. sfeer…

    december 14, 2008 om 2:06 pm

  4. Je moet er soms wat voor over hebben…
    Het resultaat is in elk geval een pracht van een foto! Heerlijke kleuren en sfeer.
    Groeten

    december 20, 2008 om 3:23 pm

  5. Tnx guys!

    december 21, 2008 om 2:18 am

Geef een reactie

