Ik wil deze nacht in de straten verwalen

Wannes Van De Velde zong het ooit, ik maak het graag mee. Gewoon ’s nachts ronddolen. Zonder doel rijden, kijken naar de wereld die even op pauze staat en ondertussen ook in je hoofd even pauzeren en nadenken. Ik heb meestal mijn fototoestel mee, maar ik hoef niet perse foto’s te maken. Ik kom ook heel dikwijls thuis zonder één keer afgedrukt te hebben.
En soms, heel soms kom je ook in situaties terecht dat alles in plooien valt. Een paar seconden, vijf minuten dat de wereld perfect lijkt. En dan ben ik blij dat ik mijn fototoestel bij heb.

nacht

Eén reactie

  1. aparte tekst, apart beeld.
    het gele licht van de fastfood drijft de mensen van alle leeftijd tot consumeren…
    leuk dat je zelf in de achtergrond komt aanfietsen om te zien wat er aan de hand is.

    februari 14, 2009 om 9:14 am

Geef een reactie

