Brussels Girl Geek Dinner 10: impressies

* Gastvrouw Bnox was er niet. Ze werd geveld door ziekte.
* Lamazone, Ms Powder, Zofie, An en co waren er niet om uiteenlopende redenen. Ze hadden ongelijk.
* De sjakochen waren voor een keer ook thuis gebleven. T was een echte girls night out.
* The food was yummie! Chocolademousse met passievruchtencoulis: je moet het maar bedenken.
* Make-up maken is een beetje als koken. Gewoon wat ingrediënten bij elkaar gooien en als je kan koken, lukt de taart wel.
* Girl geeks met Pokens waren hip.
* Mijn overgrootmoeder wist waarom ze “Nivea uit den blauwe pot” smeerde. T is een beetje als Coca Cola: secret recipe that works.
* Tweien, twaken, twuisjessteken, twunniken en twuilten is voor de volgende keer.
* GreetD is een beauty, verkleed in een girl geek.
* Veel vrouwen bijeen kunnen veel lawaai maken.
* Imke Dielen was vanavond erger dan ik. 300+ foto’s?!
* De goodiebag van Nivea zit echt bomvol leuke spulletjes: SOS bodymilk, lipgloss, paarse nagellak, glossy haarspray,… Sas Van Gent mag zich de volgende keer es uitleven op mij.
* Zij en Witch blijken dezelfde make-uptypes te zijn, al lijken ze helemaal niet op elkaar.
* Had ik al gezegd dat de hapjes echt yummie waren? Ook die wraps, chiabattabroodjes en soepjes? Ze waren yummie!
* Ik werd verwelkomd met champagne. Bij mij scoor je daar altijd mee!
* Ik ga misschien wel es een eyeliner aanschaffen. Een grijsblauwe, denk ik. Maar dan alleen voor feestjes.
* Het B52-huis is een schitterend pand. Onthouden om sjieke feestjes te geven.
* Zo’n Nivea Make-Up Party bij een girl geek thuis zie ik helemaal zitten. Dacht daarbij spontaan aan Wondelgem. Dat lijkt me nogal centraal gelegen.
* Ik heb me weer kunnen uitleven want een hoop girl geeks wierpen me sexy blikken toe. Morgen volgen de foto’s.

Eén reactie

  1. Verdraaid enthousiast over make-up, ben jij, voor eentje, die zich, net als ik, niet liet sjminken. Komma!

    februari 19, 2009 om 11:15 pm

Geef een reactie

