Pierre Elitaire

M’n zus heeft de eer gekregen om te gastbloggen toen ik in Stockholm zat.
Deze keer is het mijn beurt.
Ik stel voor dat we de boel hier eens deftig op zijn kop zetten.
Ik begin alvast met een paar foto’s van toen Sart hier in september op bezoek was.
Sart goes Oslo. Dat levert een paar fijne foto’s op.

Ontdek haar zoals je ze nog nooit gezien hebt.
Of zoals ze het zelf zo mooi verwoordt in de header op haar blog.

Wees verwonderd en geniet

imgp4397imgp4398

Ondeugende groeten van je broer
Pierre Elitaire

2 Reacties

  1. Pas u maar op onddeugende broer, want ik heb ook nog zo’n foto’s van u!

    februari 24, 2009 om 3:53 pm

  2. …maar wie neemt nu wie bij de neus😉

    februari 24, 2009 om 8:17 pm

Geef een reactie

