Hoe ziet Sart eruit in Kenia?

Nu moet je niet denken dat wij niet meer posten omdat jij daar plots wél internet hebt.
Als jij ons de kans geeft om de vuile was buiten te hangen, dan laten we die natuurlijk niet liggen.

Want wat ik mij hier nu afvraag is hoe jij er precies uitziet daar in Kenia.
Ik vroeg mij net hetzelfde af toen je in Afghanistan zat.
Toen hoorde ik dingen zoals een helm en een scherfvest.
Dan krijg je als broer wel grappige droombeelden.
Maar daar zijn intussen wel foto’s van.
En die wil ik natuurlijk graag aan iedereen tonen.

Het was wel een moeilijke klus.
Want een fotograaf staat altijd ACHTER de camera.

Sart in ‘normale’ toestand
sart

Sart toen ze een jaar of 17 was
jong

Sart Bal Masqué
masker

Sart die haar allerliefste broer een heel jaar moet missen
dsc_0294

Sart met een piramide-vormig kapsel
piramide

Sart en papa die lekker fout gaan
papa

Blonde Sart
blond

Sart in Afghanistan
afghanistan

Sart en Pierre Elitaire die stevig fout gaan
dsc_0299

Sart incognito
cafe

Sart in Kenia
questionmark

Tot een volgende gastblog!
Vele groetjes van je broertje
Pierre Elitaire

Eén reactie

  1. God, ik ben dol op die krullekes😀

    februari 27, 2009 om 2:46 am

Geef een reactie

