Chips

Zeg Monica, Monica, Monica
Dat dooske bananenchips op uw bureau he, ge weet wel, euh deze:

chips1

Euh, daar is iets raars mee gebeurd vrees ik. Ik kan het ook niet verklaren, ik weet van niets (burps! oeps pardon).

chips2

Maarrem, aan bananen zeker geen gebrek in Kenia? Kunt misschien een verse zak chips meebrengen.

O ja, en dat doosje freedent kauwgom op de achtergrond. Misschien in de taxfree een nieuw doosje kopen. Want als er zo van die rare dingen gebeuren met wat je achterlaat op je bureau dan weet je nooit wat er met dat doosje gaat gebeuren.

Karel

3 Reacties

  1. Blij dat ik mijn bureau opgeruimd heb voor ik vertrok.
    Alleen spijtig dat ik vergeten ben om dat doosje bananen weg te gooien dat over datum was.

    maart 1, 2009 om 5:38 pm

  2. Karel

    Ik heb nog wat interessante weetjes over jouw bureau te delen met de community. Wacht maar.

    maart 1, 2009 om 8:01 pm

  3. Karel

    Dekseltje ligt nog op uw bureau. Vervaldatum Juli 2009. Geen probleem.
    Een halve kilo voor de collega’s graag.

    maart 2, 2009 om 1:58 pm

Geef een reactie

