Kenia: Matare

Matare is de sloppenwijk in Nairobi waar de Musicadocenten volgende week les zullen geven. Vrijdag gingen we al eens een kijkje nemen. Langs smalle gangetjes tussen golfplaten huisjes vonden we het schooltje. Zo’n 100 kinderen zaten in zes klasjes op elkaar gepropt. Het was er warm, het stonk er en je kon de les in de aanpalende klas gemakkelijk meevolgen.

Maar alle kindjes zaten mooi rechtop in hun uniformpje. En er was discipline en er werd voor ons enthousiast gezongen. Seppe, Sanne, Pak Yan en David zien het alvast helemaal zitten voor volgende week.

10 Reacties

  1. mooi die ijsmuts

    februari 28, 2009 om 6:42 pm

  2. Knappe pareltjes, die twee!
    Enige reeks ook!
    Prachtige fotografie !!

    februari 28, 2009 om 11:57 pm

  3. Mike

    Just passing by.Btw, you website have great content!

    ______________________________
    Don’t pay for your electricity any longer…
    Instead, the power company will pay YOU!

    maart 2, 2009 om 9:27 pm

  4. hoedje af voor je fotos. hele mooie zwart wit omzettingen ook. bonk derop. (ik kan me inbeelden dat je dat daar niet aan het doen bent om de best gecalibreerde monitor)

    maart 3, 2009 om 11:49 am

  5. @tomleuntjensphotography: Ik heb mijn lieve Macje mee waar ik blindelings op kan vertrouwen. Na mijn tripje naar Afghanistan zonder Mac leek het me noodzakelijk.

    maart 3, 2009 om 6:08 pm

  6. Frederik

    Echt geweldge beelden !!

    maart 3, 2009 om 10:43 pm

  7. eyemotions

    Wow de bovenste foto spreekt boekdelen. Die blik houdt mij vast. Het licht zit goed + mooi zwart wit.

    Jordi

    maart 4, 2009 om 9:54 pm

  8. katrijn

    Mooi werk !!

    maart 5, 2009 om 1:47 am

  9. Mooie foto’s zeg!

    maart 5, 2009 om 7:03 pm

  10. de bovenste is mijn absolute favoriet

    maart 12, 2009 om 1:58 pm

Geef een reactie

