Ntone

5 Reacties

  1. Schoon!

    mei 14, 2009 om 9:28 am

  2. een foto naar mijn hart. Wat doet die vreemde man met hoed daar in dat groen? Dat intrigeert me. Is hij blij of boos of bang of verveeld? Waarom die hoed? Wie is er bij hem?
    Zo heb ik de foto’s graag. Met laagjes…

    mei 14, 2009 om 3:49 pm

  3. @ysabje, die hoed was omdat mijn haar niet goed lag😉

    mei 18, 2009 om 10:09 pm

  4. Btw, Sart, mooie foto, u make me look nice😀

    mei 18, 2009 om 10:10 pm

  5. he conquered the wild!😉

    mei 20, 2009 om 12:04 am

Geef een reactie

