Oslo

Afbeelding 2

Ik vind dat bovenstaande afbeelding genoeg zegt: het is te warm om te bloggen.
Te warm om te vertellen dat Drøbak een schattig vissersdorpje is en dat de worstjes op de barbecue mij serieus hebben gesmaakt.
Te warm om te schrijven dat mijn velletje er rood uitziet en het citroenijs hier lekker is.
Te warm om u te zeggen dat de tentoonstelling in het architectuurmuseum over het meest prestigieuze architectenbureau in Noorwegen mij van mijn sokken heeft geblazen.
En te warm om uit te leggen hoe mooi de tentoonstelling met Indiase kunst wel was.
U leest het eind deze week wel allemaal. Als het niet te warm is in België.

Eén reactie

  1. byeline

    in Belgie zou het volgens mijn Macje tot 28 graden zijn😛

    juni 24, 2009 om 4:45 pm

Geef een reactie

