The Farm

Manmanman, wat een stunt! Proximity BBDO, het grootste en meest innovatieve 360°-bureau in België (zo omschrijven ze zichzelf) organiseert een exclusief zomerkamp The Farm.
Als ik de website zo een beetje bekijk, komt het neer op een mix tussen Big Brother, Top Models, Britain’s Got Talent,…
Het concept? Steek 12 jonge gasten die net afgestudeerd zijn samen in een villa en laat hen drie weken brainstormen, samenwerken en wedijveren over een aantal marketingprojecten. De beste mag stage doen in het buitenland met een serieuze portefeuille zakcentjes en krijgt waarschijnlijk ook nog een contract onder de neus geschoven. Faut le faire!
Moest ik net afgestudeerd zijn, zou ik zelfs overwegen om me in te schrijven, al zou ik me toch even afvragen of ik mijn toekomstige baas drie weken als Big Brother over mijn schouder zou willen hebben.
Afbeelding 2

Geef een reactie

