Carree 50

Afgelopen weekend raakte ik op een BBQ aan de praat met iemand van Studio d’Anvers. Die mannen zijn bezig met verlichting op allerlei manieren.
Hij vertelde mij dat ze onlangs ook een ideetje uitgewerkt hebben om foto’s tentoon te stellen. Hij toverde het prototype uit zijn auto en gaf een demonstratie.
Eigenlijk gaat het gewoon om een kader waarin bovenaan ledverlichting verwerkt zit. Op zich een simpel idee en waarschijnlijk zijn er al andere producenten ook op het idee zijn gekomen, maar ik was toch onder de indruk van het resultaat.
Je laat een foto gewoon opkleven op MDF-plaat en plakt hem met velcro in de kader. Ledjes aan en klaar.
Voorlopig alleen te verkrijgen op 50×50 maar ze werken ook aan andere formaten en kleuren.

CARREE

6 Reacties

  1. Lijkt me een leuk idee.

    juli 17, 2009 om 8:30 pm

  2. Frederik

    Leukt me interdaad een leuk idee om beelden tentoon te stellen.

    juli 18, 2009 om 12:46 am

  3. MJ

    ’t ziet er inderdaad mooi uit, helemaal niet kitscherig uit…

    juli 21, 2009 om 4:59 pm

  4. supermooi zeg
    puntje is houdbaarheid van velcro

    juli 23, 2009 om 7:05 pm

  5. geen slecht idee!

    juli 26, 2009 om 10:21 pm

  6. Als ik een puntje van kritiek mag geven. Ik denk dat het het licht van de foto veranderd. Van licht dat van de foto zelf is, naar artificieel licht dat enkel van boven komt. Ik zou het jammer vinden, moest zo belichting van beelden achteraf veranderen.

    augustus 2, 2009 om 8:58 pm

Geef een reactie

