Fototentoonstelling: Home Sweet Home

Op zaterdagavond 12 september stel ik mijn tentoonstelling “Home Sweet Home” voor in het Sfinks café in Boechout. Iedereen is welkom vanaf 20.30 u. voor een drankje. De reeks blijft er hangen tot 10 december.
Vanaf 22 september tot 22 oktober hangt mijn tentoonstelling over het project van Musica in Provinciaal Domein Dommelhof in Neerpelt. Ook “Home Sweet Home” zal daar te zien zijn.
De tentoonstelling kan je de hele maand november ook gaan bekijken in CC ’t Vondel in Halle tijdens de Wereldmaand.
Iedereen is welkom!

COVER(rand)(low)
COVER_BACK(rand)(low)

8 Reacties

  1. Ik ben benieuwd

    augustus 20, 2009 om 11:43 am

  2. waaw, tof zeg
    proficiat

    augustus 20, 2009 om 12:11 pm

  3. Ik ga mijn uiterste best doen om er te raken🙂

    augustus 20, 2009 om 1:13 pm

  4. Ik kom zeker eens langs, helaas kan ik wel niet bij de opening.

    augustus 20, 2009 om 1:15 pm

  5. Mooi!

    De opening zal niet lukken, maar nadien kom ik zeker eens kijken. Ik woon niet ver van Halle, dus het zal CC ’t Vondel worden.

    augustus 20, 2009 om 1:18 pm

  6. mooie foto’s

    september 12, 2009 om 3:55 pm

  7. Pingback: plαdys » Clumsy

  8. Thanks voor de info… een ommetje lijkt mij de moeite waard
    vriendelijke groet

    L.A.M.P

    september 14, 2009 om 3:33 pm

Geef een reactie

