Wedstrijd: Etre Touchy Gloves

Dat het winter is, hebben we ondertussen al geweten. Het is gewoon te koud om zonder handschoenen te fotograferen.
Goeie handschoenen, daar had ik al eens een blogpost over geschreven, maar Etre Touchy vonden dat ze ook goed materiaal verkopen. En daarom stuurden ze mij een paar op.
Het zijn mooie, dikke, wollen handschoenen, waar de duim en de wijsvinger van ontbreken. Een beetje zoals de Freehands dus, alleen zonder de toppen.
En omdat ik al een paar handschoenen heb, geef ik die van Etre Touchy graag weg. Ze omschrijven de kleur zelf als “chocolate with mint stripes”. Klinkt bijna als een ijsje.
Wat moet je doen om ze te winnen? Vertel me in de comments waarom jij de handschoenen wil. Dinsdag 5 januari beslis ik wie er wint en het origineelste antwoord krijgt de beauties opgestuurd.

9 Reacties

  1. Aha! Omdat ik mijn handschoenen kwijtgeraakt ben op jong tuig. En omdat je de leukste van heel de wereld bent.

    december 29, 2009 om 10:39 am

  2. Omdat ik er twee koude vingers voor overheb om een mooie foto te maken in de kou.
    Omdat ik die drie andere, warme, vingers kan gebruiken om mijn lief over haar gezicht te aaien.

    De naam ‘touchy’ smeekt daar gewoon om😉
    Everyone’s a winner with Etre Touchy Gloves.

    december 29, 2009 om 11:57 am

  3. Sara

    Omdat mijn maat eruit is bij de Freehands Gloves en ik niet weet wanneer ze terug binnen komen. En omdat je hier dan nog eens mag komen eten.😛 (plus! geen verzendkosten! :D)

    december 29, 2009 om 12:47 pm

  4. Kleine

    ik zou die graag winnen
    – omdat je daar keigemakkelijk mee in je neus kunt peuteren… maar niet dat ik dat doe ofzo, natuurlijk :p
    – omdat er gaten zitten in mijn huidige wanten
    – omdat mijn huidige wanten helemaal vloeken met mijn sjaal (waarin die mintkleur voorkomt)
    – omdat ik graag foto’s trek en die zeker gaan van pas komen bij mijn schoolopdracht

    december 29, 2009 om 12:58 pm

  5. mijn chauffage is kapot. ik lij kou. en foto’s maken zit er niet in want dan moet ik vanonder mijn dekentje kruipen…

    december 30, 2009 om 12:25 am

  6. Celine

    Omdat ik vorig jaar op pad ging met handschoenen waar alle topjes van af waren, en ze achteraf wit waren en tintelden tot uren erna. 2 vingers heb ik er wel voor over om in -10 op fototocht te gaan, geen 10.

    januari 1, 2010 om 3:54 pm

  7. Ake

    Omdat ik mijn lief zo’n supercoole nieuwe ipod cadeau heb gedaan en nu een beetje beteuterd naar mijn oude kijk. Pimp my iPod!

    Omdat ik dan met warme handjes kan gaan trainen om de 10 miles te lopen en tegelijkertijd mijn ipod kan smeken of we er nog niet zijn.

    Omdat, als ik met dochterlief op stap ben, ik haar wangetjes nog kan strelen met mijn duim.

    En omdat ze zo verdomd cool zijn natuurlijk😉

    januari 1, 2010 om 4:02 pm

  8. Pingback: Wedstrijd: Etre Touchy Gloves: resultaat « sart68

  9. I’ve said it before, I’ll say it again: Yay!

    januari 14, 2010 om 7:33 pm

Geef een reactie

