Fotomateriaal te koop


We ruimen op ten huize sart68 en verkopen een hoop fotomateriaal.

* Een Nikon D70 body
Met: – draagriem
– batterij
– handleiding
5 jaar oud, maar in zeer goede staat. Alleen op vakanties gebruikt.

Prijs: 300 euro

* Een Nikon AF-S Nikkor 18-70 mm/F1:3.5-4.5G ED
Met: – UV-filter
– zonnekap
5 jaar oud, maar in zeer goede staat. Alleen op vakanties gebruikt.

Prijs: 150 euro

* Een Sigma 70-200 mm/F1:2.8D APO
Met: – UV-filter
– zonnekap
– beschermtas
Autofocus defect, maar gemakkelijk te herstellen volgens de fotowinkel.

Prijs: 150 euro

* Een Sigma Teleconverter APO 2X EX
Met: – beschermtas
Maar enkele keren gebruikt en dus nog zo goed als nieuw.

Prijs: 250 euro

Alles is apart te koop of het hele pakket aan 750 euro.
Geïnteresseerden mogen reageren via comments, via sart68 (at) gmail (dot) com of via @sart68 op Twitter.

6 Reacties

  1. Ik vermoed dat mijn teerbeminde echtgenote interesse zou kunnen hebben voor items 1 en 2. Ik zal vanavond eens polsen, ik laat nog wel iets weten.

    februari 1, 2010 om 11:54 am

  2. Blijkbaar heeft ze zelfs interesse voor het totale pakket. Ik zal je nog een mailtje sturen. Moet het dringend weg? Want Annette en ik hebben het deze maand enorm druk.

    februari 2, 2010 om 2:15 pm

  3. Jakkepoes

    Amedee is op weg naar jou, hij zit vast in het verkeer in Brussel op weg naar E40, hij komt, heb even geduld.

    februari 6, 2010 om 3:59 pm

  4. Heb je die Sigma 70-200 nog liggen?

    februari 23, 2010 om 10:49 pm

  5. Te laat, mijn madam is er nu al meer dan 2 weken mee aan ’t spelen.😉

    februari 24, 2010 om 8:55 am

  6. @donotfold idd te laat. Alles is weg!

    februari 25, 2010 om 11:20 am

Geef een reactie

