sart68 zoekt attitude

Jij! Ja, jij daar! Met je vetkuif en met je tattoo op je lijf. En jij, met die knappe piercing. Of jij, met die coole hoed en die stoere boots. En jij, ook. Gewoon om je blik.
Ik wil je voor mijn lens. Omdat ik mijn portfolio wil uitbreiden en ik mensen met attitude zoek. En jij wil natuurlijk ook. Omdat je altijd al eens een mooie foto van jezelf hebt gewild.
Wel, mail me: sart68 (at) gmail (dot) com en vertel me waarom ik jou zou moeten fotograferen en waarom je in mijn reeks thuishoort. En misschien mail ik wel terug en dan komt van het ene het andere.

Geef een reactie

