Fotoshoot

Twee weken geleden stond ik voor een keer niet achter de lens, maar ervoor.
Ik had op de laatste Barcamp een Pitslamp Profielshoot gewonnen en Bunker zou mij voorzien van een nieuwe avatar.
Ik heb me vreselijk geamuseerd, maar nu is het aan jullie om te beslissen welke foto ik moet kiezen als avatar. Laat een comment achter op de Flickrpagina en volgende week kiezen we degene die het meeste commentaren heeft gekregen.

Eén reactie

  1. wza

    heei, toffe blog ontdekking. en dan Gents ook. me like.

    mei 11, 2010 om 8:03 pm

Geef een reactie

