Days With My Father

Een tijdje geleden kocht ik Days With My Father van Philip Toledano.
Toledano fotografeerde zijn vader in de laatste maanden voor zijn dood. Het boek toont een verhaal van een dementerende oude man in zijn huis.
Heel mooi en tegelijkertijd ook heel aangrijpend want in mijn geval ook heel herkenbaar. Mijn grootvader lijdt ook aan Alzheimer en ik herken de situaties van Toledano’s vader ook bij ons thuis.
Misschien moet ik mijn grootouders wat meer fotograferen tijdens hun dagelijkse bezigheden.



5 Reacties

  1. Manuel

    Heb hem ook gekocht zodra Amazon hem had. Super boek en jammer genoeg af en toe wat te herkenbaar (de oma hier )

    augustus 16, 2010 om 9:34 pm

  2. katrijn

    erg vertederend

    augustus 17, 2010 om 1:46 pm

  3. Ik had de reeks Days With My Father reeds vorig jaar of zo al gezien. Sterk werk! Het boek heb ik (nog) niet.

    Ik ben zelf bezig met een documentaire fotoreeks over mijn grootmoeder. Ze begint stilaan achteruit te gaan en vergeet constant. Gisteren zou ze blijkbaar de weg verloren hebben, in haar eigen gemeente. Een bewoner van die straat heeft haar naar huis gebracht. Dat ziet er niet goed uit voor de komende maanden en jaren…😦

    augustus 23, 2010 om 9:27 pm

  4. mooi, kende ik niet

    augustus 30, 2010 om 9:09 pm

  5. Pingback: Gelukkige verjaardag @sart68! | Altijd Bloemen

Geef een reactie

